torsdag 7 april 2011

Lalalalalalalala

Hej vänner!

Kan ju bara säga att jag inte kan sova... Har sjukt ont i halsen så borde väl gå upp och ta en kopp te antar jag.
Dagen har varit väldigt blandad, jag kan ju försöka beskriva den: Jättekul och mysig, helt förrvirrande, fylld av vissa paniiiiikänslor, ledsam, långtråkig, hopplös (när jag märkte att hela mitt afganistan arbete va raderat, men de spelade inte så stor roll efter panikkänslorna trots allt) chiill, annorlunda, vanlig, konstig, normal, speciell och helt underbar i vissa stunder.
Mycket hinner hända och många känslor får plats på en torsdag som denna (jaja jag vet att klockan är över tolv men vi kan ju låtsas att de e torsdag fortfarande).
Nu ska jag fixa en kopp te, typ alla smaker förutom Earl grey funkar för mej :) då vet ni.

Sov gott nu alla fina! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar