söndag 3 april 2011

"It was no explosion. It was mega piranha"

HAHAHAHAHAH  jag dööör!! om ni vill se en rolig film se "MEGA PIRANHA" hahahaha så sjuuukt dåligt gjord och jag lovar.. ni kmr skratta :D Sök bara på trailern på Youtube lixom..  HAHAHA så jävla sämst!!! :D

Igår blev de en lyckad kväll! skulle till cybertown me lite härliga konfavänner men man behövde va 10 och vi va inte de så vi drog till gården istället och hängde me lite skööna människor och snygga (?) spanjorer. hah Sen drog jag, Richard H, Jippen, Anna och Astrid till Ludwig fast de blev lite struligt så jag och jippen gick hem till henne och kollade på Mega Piranaha! hahhah natthuuumor :D

Nu köttar jag lite söndagsplugg och sen ska jag fiira min lilla kusin som fyller år  :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar