lördag 9 april 2011

I Japan finns det pandor, men alla bor på hem

Hej på er :)
Idag och igår har jag legat hemma i soffan som en död fisk. Det är typ de jag har gjort. Sovit, kollat på film, försökt plugga lite och sovit igen. Som ni kanske förstår är jag sjuk.. mår så dåligt att man typ inte ens orkar se på TV lixom. Wiiho. Dessutom går jag runt med ett ben som inte går at böja på, haha ramlade i torsdags och slog upp hela knät typ. Så jag känner mej som en död fisk me träben helt enkelt.

Här är filmerna jag hunnit titta på:
Charlie's angels: sådär :/ fick typ totally spies känsla över hela grejen. Ere ferresten konstigt att jag inte sett den förräns nu? :)
Remember Me: åååh sååå bra! En riktig gråtfilm + älskar Robert Pattinson såklart! börjar alltid garva när han äter kex i slutet :D  
Wanted: njaa sådär va..
The Proposal: hahah älskar den filmen! har sett den 4 ggr nu..

Tumblr_lidsnighhn1qgi2qno1_400_large
remember me


Tumblr_liqife2rpe1qe36oho1_400_large
the proposal


 Angående rubriken så är den från "Vitt" med Daniel-Adams Ray :)
Ha det bra, ska återgå till slappandet nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar